ویژگی که همه زنان در مرد خود به دنبال آن هستند

یک ویژگی که همه زنان در مرد خود به دنبال آن هستند.

اولین چیزی که یک زن در مرد خود جستجو می‌کند چیست؟ شکم سیکس پک؟پول؟ مردی خوشتیپ و قد بلند که سوار بر اسب سپیدش باشد؟ نه اصلاً! اولین چیزی که یک زن به دنبال آن است،یک ویژگی ساده است،: قابل اعتماد بودن. بله قابل اعتماد بودن. قابل اعتماد بودن ربطی به این ندارد که رابطه شما طولانی مدت شده باشد یا نه، ربطی هم به وفاداری شما ندارد. درست است که این موارد مهم هستند، اما برای تبدیل کردن شما به مردی قابل اعتماد کافی نیستند.
منظور از قابل اعتماد بودن در قرارها و روابط عاشقانه چیست؟معنایش این است که شما همان کسی باشی که می‌گویید و همان کاری را انجام دهید که قولش را داده‌اید. منظور رفتارهایی است که از شما فردی قابل اتکا و مردی بسازد که بشود روی او حساب کرد. چرا قابل اعتماد بودن مهم است؟ چرا این ویژگی قلب زنان را به هیجان در می‌آورد؟ به این سوال فکر کنید.

در طول تاریخ امنیت وسلامت روح و روان زن و فرزندان به قابل اعتماد بودن مرد وابسته بوده است. پدران در سلامت و موفقیت فرزندان خود بیشتر نقش را ایفا کرده‌اند . وقتی پدری خود را درگیر تربیت و پرورش فرزندش نکند این احتمال وجود دارد که فرزند او ۵ برابر بیشتر از همسالانش زندگی فقیرانه، سه برابر بیشتر از همسالانش با شکست تحصیلی روبرو شود و دو برابر بیشتر دچار مشکلات رفتاری از جمله اعتیاد به مواد مخدر خودکشی یا بزهکاری شود. مرد همیشه وزنه سنگین است و مردها برای زنان و کودکان اهمیت زیادی دارند.

به همین دلیل است که زن‌ها دنبال مردی می‌گردند که امین و قابل اعتماد باشد. شاید بگویید  تازه با او آشنا شدم و فقط یک بار او را دیده‌ام، باید بگویم که دانستن نیازهای عمیق و اساسی یک زن به شما کمک می‌کند قلب او را سریعتر تصاحب کنید. فقط به یاد داشته باشید که او تمام مدت، حتی وقتی حواسش نیست، در ناخودآگاه خویش به این موضوع فکر می‌کند که آیا این مرد قابل اعتماد است؟

آیا واقعاً برای من ساخته شده است؟ آیا می‌توانم به او تکیه کنم؟ یکی از دلایلی که زن‌ها مردان آتش‌نشان را دوست دارند همین است. این دوست داشتن ربط به این ندارد که آن آتش‌نشان سیبیل داشته باشد یا نه، بلکه فقط به این دلیل است که آنها نماد تمام این ویژگی‌ها هستند. آتش‌نشان‌ها قهرمانند. شما هم می‌توانید قهرمان باشید.
به همین دلیل که تمام نصیحت‌های مادربزرگ‌های قدیمی اینجا به دردتان می‌خورد. در را برایش باز کن، صندلیش را عقب بکش، وقتی در خیابان راه می‌روید ر سمتی بایست که خودروها می‌آیند و ….
همه این رفتارها به زن مورد علاقه‌تان نشان می‌دهد که به او اهمیت می‌دهید و مراقبش هستید. وقتی سر وقت کنارش باشید و کاری را انجام دهید که به او قول داده‌اید، در واقع به او می‌گویید: دیدی؟ خیالت راحت، تو می‌توانی به من اعتماد کنی. دیگران این رفتار شما را می‌پسندند یا خوششان نمی‌آید، اما حقیقت این است که شما با این رفتار به او ثابت می‌کنید که قابل اتکا هستید اما قابل اعتماد بودن فقط به سادگی مراقبت کردن از زن و فرزند نیست، بلکه اساس آن مراقبت از قلب اوست.
دکتر صالح قلی‌پور
مرکز مشاوره دانش
منبع راهنمای مردان برای شناخت زنان دکتر جان گاتمن و دکتر جولی شوارتز گاتمن.


!همین الان وقت مشاوره بگیرید

با ما در ارتباط باشید

آدرس : تبریز، چهارراه آبرسان، برج سفید دو (SMP)، طبقه 5، واحد D5

تلفن : 33354348 - 041

همراه : 09148776881

کانال تلگرام : @daneshtabriz

ایمیل : info@daneshtabriz.ir

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید